Påsklov och DH

Weeehpidoe! P å s k l o v !!!

Nu ska jag chilla hela veckan! Eller i alla fall försöka. Kan hända att jag börjar klättra på väggarna och gör klart engelskan istället. :D Hehe. Men det är väl bra att man tycker skolarbetet är kul, right? Me <3 study. Mwahahahaha. I morgon kommer mina vänninor på besök, tänk att de vågar sig ut på landet! Haha. :D Det blir ju oftast hemma hos dem annars. Men nu ska de få se mitt rum och det övriga byggkaoset. Jippie
 
Shiet va bra Desperate var igår då!!! Jag vet inte om jag tycker att det var bra att Nora dog. På ett sätt avskyr jag henne, men precis när hon dog tyckte jag inte alls hon skulle dö! Stackars hennes dotter, liksom. Men det är väl bättre än en mexikans strippklubb, I guess. :p Och mr Solis och Gabrielle måste bli tillsammans igen! They belong together.  Nä nu blev det lite Ida-varning där. TV-nörd X 10 000.  Hehe. Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0