Modette, megahandling och Modette.

image98


Ni är säkert söndertjatade på detta speciella omslag, men jag visar det i alla fall. ;) Första numret av Modette är i alla fall min nu! Har precis läst ledaren, det ser lovande ut! Men så har jag också skyhöga förväntningar. Vi får se!

Nu blire hemmagjord pizza. Jag och mozzie har megahandlat som alltid på torsdagar och trots vissa missöden som när jag tappade ut alla äpplen så kom vi hem hela, men trötta. Nä nu ska jag borra in näsan i Modette, toodles! 

Kommentarer
Postat av: maria

Omslaget Är faktiskt väldigt snyggt=)

2007-04-13 @ 12:32:35
URL: http://amarialarsson.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0