Läskigt

Ingen megahandling för mig idag. Jacob kör med mozzie istället. Hur ska det gå? Jag och mozzie är ju bäst! Jaja. Nu gick de i alla fall. Mozzie verkar orolig (??) att jag inte ska klara mig. Regnjacka, gå snart, klarar du dig nu, då kommer vi alldeles straxt, vi ska bara handla SEN kommer vi hem och gör mat, okej? Jenny, hör du? Klarar du dig?
Shiet, klart jag gör.


Vänta! Jag tror jag hörde något i hallen... hjälp... det här är läskigt. MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

Dagens låt: Girlfriend - Avril Lavigne
Dagens nam: Hehe en havrekaka som mellanmål. xD
Dagens tråkiga: Oj... hm. Hemligt tror jag!
Dagens roliga: Mitt och Lindblommans eviga flum... när ska det ta slut? (hoppas aldrig!) "Har du problem?!" eller "en bra jugoslav". Hahahahahaa.
Dagens färg: Grått. Hata grått väder. Men jag hade i och för sig en grå klänning. Matchy matchy.









Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0