(ingen rubrik)

Det är typ sommar ju!! Aaah ma gaaad va härligt. Idag var jag hur trött som helst men det gick över och jag har känt mig allmänt uppåt idag, något jag inte direkt varit under veckan (därav det glesa bloggandet tror jag). Jag och Sara har övat franish mest hela dagen, plus plugg inför provet i morgon. Hur var det nu, konvex spegel förminskar skiten men reflekterar ett större område, konkav förstooorar. Jepp.
I detta nu sitter jag i mina shorts jag köpte på Topshop häromsistens. De är verkligen ninjakorta! Funderar på att ha dem i skolan i morgon, om jag vågar... leggings under, såklart, men de är jättekorta! Gah. Nä, jag vågar nog. Ja det gör jag. Höhö.
Sa jag att det var varmt?

Dagens låt:
snajsiga Black or white - Michael Jackson
Dagens nam: inget ultragott har slunkit ner idag. :(
Dagens tråkiga: Att jag har blivit jättkräsen på skolmaten! Jag som brukar vara en enda stor... mun.
Dagens roliga: hela dagen har varit rolig! :D
Dagens färg: Gul som solen. ^___^
Dagens hangup: Cocou!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Coucou Jeno!! hehe ;P Jag tycker att du ska ha shortsen imorrn, om det är fint väder. jag håller med om att det är jätte varmt idag, såå skönt, satt o sola XD Coucou

2007-04-26 @ 17:40:51
Postat av: Ida

Det måste vara jobbigt att få hangups varje dag :P

2007-04-26 @ 18:41:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Sara

Det e klart du vågar ha shortsen ;) Coucuo l'amie ! <3

2007-04-26 @ 18:52:51
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0