Fredag!

Ledigt i fyra härliga dagar nu. Trevligt. Idag blev jag godkänd på en franishsteg! Sara och jag skulle redovisa men hon var på Donken med några andra (det var luuuungt eller hur Sara ;) och hon typ glömde bort tiden. Haha. Så jag började själv men sen kom Sara med andan i halsen och ropade "Excuse moi madame! Pardon!!" så fick vi redovisa tillsammans hihi. :D Jag och Sara is the shit(s?) på franish. Jää.
Det har varit gryyymt skönt väder idag! Sol och sol och sol och mera sol. Mycket härligt. Hade inte shortsen på mig, men väl ett par korta uppvikta typ chinos som gick lite över knäet tillsammans med mamas skjorta. Pojkflicka. Hähä.
Nu tittar jag på reprisen av Mycket Mer Än Müsli, det är ju mode på fredagar vilket är lite kul att titta på. En av mina favvobloggare - Eleonore - är ju modeexpert där så det är kul! Mihi. ^__^ Toodles!

Dagens låt: Jem - Come Closer
Dagens nam: sesamkaka med cocossmak!
Dagens tråkiga:  Att skitkassa 30 seconds from Mars har en låt som Veckans Fresh på MTV och spelas typ hela tiden, HATA.
Dagens roliga: det var jättekul när jag och Sara chillade ute på parkeringen och såå najs med sooolen!
Dagens färg: Ljusblå. ;)
Dagens hangup: Fortfarande Cocou! ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad är grejen med parkeringar egentligen..:P

2007-04-27 @ 18:43:39
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: sara

ah, det var lungt... tror jag xP

2007-04-28 @ 08:05:31
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0