Dansshow!

Snart ska jag till Amanda för att dels hopppa på hennes snajdiga studsmatta men mest för att vi ska göra sällskap till Joar Blå där Lina ska dansa. Med sin PROiga grupp. Hähä. Anna W ska också dansa, och några andra trevliga flickor från Kunskaps! Ska bli jättetrevligt, jag ska se om jag kan knäppa några kort med min tjockis och blir de inte allt för förskräckliga kanske jag lägger upp dem. Kanske. ;)
Idag har jag powerwalkat en timme med hunden ner till båthuset där mor och bror fejar i båten. Sen åkte vi hem, åt lunch och nu sitter jag här. :D Ska duscheliduscha snart och göra mig i ordning bara så sticker jag sedan. Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0