Dagen idag!

Internet har bajsat sig hela dagen! Aurhg.

Men men, jag och Sara har varit på stan idag, vi... hm. ;-) It's a secret! Jaja, i alla fall, utöver detta extremt hemliga så fikade vi med Saras mor och Karen. :D Det var festligt. ^__^
Längtar till 21 april då mr tivoli kan komma och förgylla Enköping. Hehe. Så exklusivt och härligt. :D Längtar till alla de härliga illustrationerna på åkattraktionerna, typ nakna brudar och motorcyklar. Niice.

Jag har fått låna en kamera från pappas jobb, den är fett bra! Nu är ju Jacob fotografen i familjen men jag ska försöka fota lite och inte skryta alltför mycket om det så att inte stereotyperna rubbas för det vill man ju inte.

Det var i och för sig kanske ganska bra att internet bajade sig, då kunde jag koncentrera mig på att skriva. Alltså, jag är en sån där konstnärlig människa, jag mår dåligt när jag har massa grejer i huvudet som jag inte får ur mig, verkligen mår dåligt!! Så jag måste sitta ner i lugn och ro och skriva ut allt. Då får jag ro i själen. Japp. Snart är det GA, toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0