Back to school

image104


Kan det vara femte inlägget idag? :o Hjälp. I alla fall, i morgon börjar skolan igen och jag hade inte gråtit om detta låg på min pall när jag vaknade.
T-shirt från Katherine Hamnett. Fingrade på den på Urban Outfitters, dock i svart, men den är nästan ännu snyggare i vitt. Löjligt egentligen att ens fundera över att köpa en t-shirt för 650 spänn men cool är den!
Kjol från Vanessa Bruno. Åh, fickorna, vecken, den är ju perfekt... dessutom är slapp t-shirt och kjol riktigt nice enligt mig!
På naglarna vill jag ha rött. Helst från Depend såklart men Mavala kommer efter.
Skor - gah, Prada!!!
Armbandet är från Kenneth Jay Lane, åh så fint. Jag vill ha det!!!!!!! (och ja, jag skulle ha det i skolan lolz)

Kommentarer
Postat av: Ella

Kjolen var grym, riktigt grym. Kram.

2007-04-15 @ 21:01:22
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättetjusigt! ;)

2007-04-19 @ 17:00:09
Postat av: Amanda

Allt var underbart snyggt!

2007-04-26 @ 21:24:37
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0