Arg.

Ibland blir man sådär superduperarg så man bara typ gråter och blää! Klump i halsen och knutna nävar och.... aaaaaaaauuuuuuuuuurrrrrrggggh.
Sen sätter man sig ner, läser något, tittar på teve alternativt bloggar och efter ett tag känns allt mycket bättre. Varför blev man arg från första början? Gå igenom, ja just det så var det, inget speciellt.

Skit också. Den här gången var det inget pyttelitet problem som man bara viftar undan efter sin lugna seans. Kanske för vissa, men inte för mig. För mig är det rätt stort och jobbigt och allt skit. Urk på burk. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Ida

Visst grinar man när man är pissed, det suger verkligen. Hoppas det känns bättre nu :)

2007-04-10 @ 08:39:55
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0