Ah, cocou ma cherie!

Shiet vad varmt det är! Jag vet att jag inte ska klaga men SHIT det är varmt. Jag har ont i magen. Skit. Dans som vanligt på tisdagar, sista gången tror jag innan det blir repetitioner och sånt på Joar. Nice!
Nä nu måste jag scanna in frukter med ben och glada fejses till matten. Toodles!

Dagens låt: Stereo Total - J'aime l'amour est trois
Dagens nam: inte var det rigatonin i alla fall. >.<
Dagens tråkiga: Oooh same old same old, som är hemligt!
Dagens roliga: När jag och Sara franishade. HAHA vi har så jäkla skön humor. XD
Dagens färg: Svart. Höhö.
Dagens hangup: Jajusde! À la damen i Ikea-reklamen.

Kommentarer
Postat av: Ida

IKEA damen äger IKEA ungen för nått år sen. Haha, älska IKEA reklamen

2007-04-24 @ 17:12:27
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0