Just tell me wich way you like that

image323



Hejsan svejsan i lingonskogen. Idag var det näst sista dagen innan skolan börjar (fasa) och jag firade med att chilla så mycket som jag kunde. Det var tänkt att jag skulle leka med Sara, Lauren och Lina men det blev lite crazy bananas eller vad man ska säga, ja det fungerade inte i alla fall.
Hrm jag har hoppat runt till han dendära Timberlake istället, ni ska se mina häftiga moves hähäh. Väldigt festligt måste jag säga, det ser väl ut som koblaja när jag hoppar runt, haha. Men det är skitsamma. Det var ju ingen som såg mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud såg dig, moahaha^^ Visst är det hemskt med sista dagen! Men imorgon får jag ha på mig mina nyomklackade stövlar, det är en liten tröst. Timberlake är bra, jag insåg det igår kväll när jag skuttade eller snarare skakade runt till SexyBack ;) Ha en bra sista lovdag Jeno

2008-01-08 @ 10:47:04
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

att du inte kunde vara med oss.. sad... imorgon gäller det biatch! SCHOOL's BACK! :D

2008-01-08 @ 16:53:11
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0