I have done it before and I can do it some more

Jajaja inget bloggande direkt, jag är inte på HUMÖR eller nåt. Här klämmer jag i alla fall ur mig ett inlägg så mina många många många läsare inte ska få Jeno-abstinens.
Jag har varit på d a m p -humör både igår och och idag det är lite synd om mina medmänniskor kanske men det är skitsamma. Jag planerar att ta med mig lite candy att lugna ner mig med om jag skulle få en attack och börja slå Lina i morgon. HOST.
Det var dans idag förrelessten! Så roligt så. Dendära dansen är så fin och allt och man blir lite ledsen i ögat för att man tar fram det ledsna men för att den är fin och man blir liksom ledsen för att den är fin. Ja. Melankoli heter det tror jag, om man inte riktigt vet om man är glad eller ledsen.

Min lägenhet blev fin förresten. Håller tummarna för EMVEGE såklart. Woho! 


Kommentarer
Postat av: Ida

*håller också tummarna för Jenos MVG. plus tycka att Jeno ska considera IB*

2008-01-16 @ 16:21:09
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: laama stinaaa

ooh, känner igen den där rubrikslajnen. the hives for the win.

2008-01-16 @ 22:16:32
URL: http://[email protected]

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0