Dance dance dance

image362


Nu har jag kommit hem från Lykke Li's spelning. ÅH! Det var fintfintfintfintfint. Grymgrymgrymgrymt. Snygga människa! Jag och Pudding stod längst fram och shejkade loss, eller såhär beskrev Lina det hela: "jag stod mer och hängde och gungade liksom som en collegeelev, hängde liksom. Du mer feelade the music och ba: aaah". Yes. Lite lamt att så några dansade. Jag kunde i alla fall inte stå still! Men det kan jag aldrig.

Fler bilder finns nog på min bilddagbok i morgon (behöver du lösen kan du fråga mig) men jag orkar inte ladda upp dem nu. Ska sörpla i mig det sista av min kopp och hoppa i säng. Pussssss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Oooo Jeno var ute på celebrity spotting ;) Sjöng det ngn tjej som hette Isabelle, som förband liksom? :P

2008-03-10 @ 20:27:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jeno

IDA: japp, Isabelle Wassler. Vadårå? :)

2008-03-10 @ 21:24:43
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0