I wash my mouth with soap before I go

Hello children! Idag ska jag på disputationsmiddag, jag trore stavas så i alla fall. En släkting har forskat jättemycket och ska nu liksom... äh jag kan nog inte förklara så bra. Men vi ska fira det i alla fall. Jag har min allra fluffigaste klänning, kanske kommer en bild sen. Fint kalas äre!

Min mami fyllde år igår somsagt. Det var mys. Vi åt den allra allra godaste efterrätten, creme brûlée. Ohhh. Och av mig och min broder fick mami ett blått fat med spets på, Lina host host vet host vilket märke det är ifrån. Haha!
Nu ska jag se om mamma kan hjälpa mig med mitt barr, jag är inte så bra på sånt vettni. Ha en spejsad fredag kära barn!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg dig på tha bike idag! :D

2008-02-22 @ 18:50:30
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0