Red, white and gold!

image231


Idag nöter jag verkligen HSM 2! Snart blir jag som Sara och Lina... ;) Låg dubbelvikt av skratt i morse! Here's why: i början av filmen är Zeke, Chad, Troy och Troys pappa hemma hos Troy. Troys mobil ringer och han svarar. Zeke säger något i stil med: Hey Troy, does Gabriella still remember your name or has she found a new guy to sing kareoke with? OCH DÅ. Då skrattar Troys pappa så sjukt kul! HAHAHAHAHA. Jag skrollade bakåt så han skrattade massa gånger på varandra och då skrattade jag ännu mer. HÄHÄHÄ.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår verkligen inte grejen med HSM :/

2007-09-09 @ 17:20:38
Postat av: lillmadde

Ägande juh!

2007-09-10 @ 17:40:54
URL: http://picky1.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0