Yesterme, yesteryou, yesterday

Igår.

Sara, Marie och Amanda var hemma hos moi. Nelly och Lina var bjudna but they couldn't make it. Jag hade tänkt att baka muffins men vår diskmaskin gick sönder på morgonen och hela köket blev kaos så jag rullade ner till Ica och köpte munkar (utan hål!!) och lite kaker. Gött. Vi tittade på HSM2, Marie har ju inte sett den, c'est un scandale! Sara upptäckte att Chad tappar micken precis i början av "All for one" så det skrattade vi åt ett tag.
Marie drog lite tidigare men Sara och Amanda stannade ett tag, vi tog flumkort och lekte ute i kvarterets lekpark. Rutschkanan är minst sagt udda!

Idag.

Vanlig skoldag. Inget nytt. Möte för producentgruppen - it's gonna be a looong autumn. Jag och Lina hakade på Sara Amanda och Anna när de lirade tennis. Sköj. Vi bettade lite grann på två pojkar som spelade tennis; vilka som skulle skjuta utanför och så. Dessutom höll vi koll på hur många malliga saker ena pojken gjorde och totalt gjorde han fem: han hoppade jämfota över nätet två gånger, slog bollen med sitt rack mellan benen och nickade i bollen i en korg. Mall-attack!!!

Peace, kids

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha jag förstår fortfarande inte HSM hypen..:P

2007-10-01 @ 16:42:09
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Sara

haha, var det christian som gjorde alla manliga saker eller? xP

2007-10-01 @ 21:02:26
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0