Meltdown aka klaga-på-mig-själv-inlägg!!

Gissa vad? Jag var i skolan idag! Gah. Jag och Marie jobbade skitmycket NO, bra jobbat där! Och just det, jag och Linn sammankallade sygruppen för första gången. Känns bra men jag kände mig så töntig typ "eeh heej jag är ansvarig för kostym och så. Jag kan inte sy.. ehhhh. Är det någon annan som kan sy? Ahhh vad bra. Ok det var allt, heeejdåå eheh." Men jajaja jag får ha hand om det som inte inkluderar syning. Skulle jag ha ansvarat för kuliss istället? Neeej jag kan ju inte måla heller, damn. Skitsamma.

Fred!

Kommentarer
Postat av: Marie

Japp, jag är nöjd med vårat jobb idag! ;) Och imorrn har jag något STORT att berätta!! :D

2007-10-09 @ 22:07:53
Postat av: M

haha, lycka till!

2007-10-10 @ 15:51:58
URL: http://lillmalin90.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0