Massa te

Fikade med Lina efter skolan. Drack tre koppar rött te, müms! Jag har aldrig druckit rött te förut. Apgott ju. Måste nog köpa hem precis den sorten de hade. Fast nu när jag tänker på det kommer jag på att jag glömt vad sorten heter. Äh, det ordnar sig.
På hemvägen lånade jag Gunilla Ponténs bok, Tyg och Otyg. Jag hade aldrig hittat den utan Linas hjälp, heeh. Det hör i alla fall till skolarbetet. Sen på hemvägen fick jag ryck på Lina som inte köpte dom fina gummistövlarna från H&M, de med klack och snörning. Apigt fina!
Blev jättekissnödig på vägen hem efter allt te. Menmen, gott var det. Nu sitter jag och pratar med pappa i Istanbul på msn och ska snart börja laga pannkakor. Puss sålänge! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att fika

2007-10-22 @ 16:54:11
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Sara

Låter mys! Vad bra att du hittade boken ;)

2007-10-22 @ 21:21:23
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0