Jeno goes smakråd

Ja. Igår, fest hos Lina. Kulkul! Jag kom först av alla, resten kom en timme senare (ingen hade dock tagit fel på tiden dock!) så jag och Lina förfestade järnet. Jag gjorde walking man, yeah.
Vi sjöng Singstar. Det var skoj, jag sjöng självklart mest falskt av alla! Men jag parade ihop mig med the singstar aka Linus och då gick det bra. mwahahaha. Sjöng Eye of the tiger med Marie, hon vann, attanssss.
Idag var jag och mami i Västerås, hon och min far ska nämligen på bröllop nästa vecka. Inte nog med det, bröllopet är i Turkiet! Fast jag och bror är inte bjudna. Menmen. I alla fall så behövde mami en klänning och det hittade vi en. En megafin. Så kul att vara smakråd!!
Jag köpte två items men de orkar jag inte showa off idag. Det blir kanske i morgon. Auf wienerschnitzel!


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0