Fejsbok och svartvit

Nu har jag skaffat fejsbok. Yehj. Lite tråkigt, känns som att det var "de vuxnas community" och nu kommer jag, fjorton bast och ba' förstör. Menmen, det får de vuxna stå ut med!
Skola idag, producentgruppen jobbar på. I morgon blir det första mötet med sygruppen, spännandeee! Jag är inget bra på att sy så jag tänkte bara bossa istället, hehehe. Men det behövs det med, right? Någon som tar hand om papper, mått och skit. Det blir bra det. 
På fredag har Lina en tillställning och jag vet icke vad jag ska bära. Cyklade till staden efter skolan men där fanns inget jag ville ha. Svartvit ska det vara i alla fall. Jag vet att H&M har en fin svartvit klänning men den fanns inte här hemma, jag såg den i Västerås. Har jag tur ska mamma åka och kolla på klänning till ett bröllop (som jag inte är bjuden till - hmpf!) så kan jag haka på för att sedan smita iväg och klämma lite på trasan jag spanat in. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Umundu

coolt vet ej vad jag ska ha på mig än xD

2007-10-08 @ 18:16:40
Postat av: Marie

hehe, jag har inte heller bestämt, vi se om jag hittar någon trasa xD

2007-10-08 @ 20:30:27

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0