Blåsfisk

image260

Har inget särskilt planerat inför morgondagen, bara en random önskeoutfit för att det är så kul att önska. Kanske dags för en egen kategori snart.

Topp: Gillas massor utav er Jeno. Massor I tell you! Stella McCartney eren ifrån.
Jeans: Fin grå kulör från Cheap Monday.
Kofta: Från Luellas vårkollektion. Geek!
Skor: Favvopjucksen... gah.
Örhängen: Jag är löjligt sugen på peace-smycken just nu. Helst örhängen men jag kan acceptera ett halsband också. Dammsuger både Glitter och andra kedjor men utan lycka. Suck.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HA! Jag köpte dom jeansen igår!!! Jag har dom fan på mig nu =D Ska (nog) ha dom på en jobbintervju imgn. Men va jag ska ha upptill är en annan femma - i dunno... =S

2007-10-14 @ 19:11:13
URL: http://triquetra.blogg.se
Postat av: Lina

Snygga jeans! ;) Ser bekanta ut från någons garderob. Va? Vems sa du? Jo, MIN! :D;p

2007-10-14 @ 20:37:43
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0