Bitchblickad på väg till skolan

Sheet, inget internet igår! Panik!

Sara lekte med mig igår i alla fall, vi tittade på High School Musical(ettan!!!!) och lekte Jackass i lekparken. Höhöh. Nu sitter ajg i skolan och väntar på att de andra ska komma. På väg till skolan hejade jag på en tjej jag trodde var en tjej som går i skolan men det var inte hon! Jag sa typ "Heeej Maliin!" och när jag insåg att det inte var hon gav tjejn mig värsta bitchblicken! Då satte jag fart för att rejsa om henne men tänkte förklara varför jag skrek åt henne. Så jag vände mig om och mumlade "förlåt, jag trodde du var någon annan" och då såg hon ÄNNU surare ut! Jag skämdes megamycket, uss uss uss. Så då fick jag världens sprut tpå cykeln och ultrarejsade den sista biten. Usss.


Kommentarer
Postat av: Ida

Meen drygt :P Var det en fjortis eller? :P P:

2007-10-04 @ 18:57:55
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0