Antingen eller

(x) Blått | Grönt ( )
( ) Piercing i näsan | Piercing i läppen ( )
(x) Msn | Skype ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
(x) Vit choklad | Mörk choklad ( )
(x) ICA | Coop ( )
( ) Surt | Sött (x)
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | Halstabletter ( )
(x) Kärlek | Vänskap (x)
( ) Sova | Äta (x)
( ) Frukost | Lunch (x)
( ) Majs | Gurka (x)
( ) Linser | Glasögon (x)
( ) Småbarn | Tanter (x)
(x) Stockholm | Göteborg ( )
(x) Japan | Kina ( )
( ) Läppstift | Läppglans ( )
( ) Självmord | Bilolycka ( )
( ) Feber | Ont i halsen (x)
( ) Kallt | Varmt (x)
(x) Vatten | Oboy ( )
( ) Öl | Saft (x)
( ) Vinter | Sommar (x)
(x) Snö | Regn ( )

kopiera nu!!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0