Try to shut me up when you know you should wish me luck

Det finns mycket som irriterar oss i världen. Det finns sjukt mycket som jag irriterar mig på och jag få ur mig lite av den aggressionen. (Lite Ida-style alltså!) Men jag tänkte begränsa mig lite. Jag gör därför en lista på TRE saker som människor gör som irriterar mig. Först tänkte jag skriva ett, två och såvidare men insåg snabbt att jag inte kan gradera dessa. Därför kommer de här, utan inbördes ordning; tre saker som utföres av människor och gör mig irriterad.

- När någon tar upp för mycket space på gatorna.
Fy fasen. Jag cyklar till skolan (inte nu när det är snö dock) och det finns få saker som är så sjukt irriterande än kanske två personer som går med ologiska mellanrum mellan varandra, precis så man inte kommer förbi med cykeln, varker mellan eller på sidorna av vederbörande. Usch. Jag vet att detta är feta pensionärsirritationsobjektet men jag är som en liten tant ibland, haha!

- När någon går till musik och verkligen is feeling it.
Det här är så sjukt malligt. Man ser någon som går med mp3. Och så ser man hur personen i fråga verkligen feelar it, verkligen älskar låten och går med starka steg i takt och har en sån där bestämd blick. Så töntigt och ser så larvigt ut. Som att man är med i en film eller nåt. När man dansar och sådär måste man ju feela it. Annars funkar det ju inte. Men när man går. Allvarligt, lägg av. Det är bara töntigt.

- När folk är helt lost.
En annan sak som irriterar mig är folk som bara går någonstans och liksom "jaha... det är torsdag idag ja... hmm undrar om den där flickan där på cykeln vill förbi mig...? Ska jag flytta på mig...? Är det det hon vill...? Nämen vad är det för lustigt ljud, en plingklocka! Pling, pling... Är det torsdag idag...?"
Det är sjukt drygt. Drygt I tell you! Koncentrera dig lite på omvärlden, kompis.

Kommentarer
Postat av: loiii

haha, sjukt bra inlägg och sjukt bra åsikter!

2007-11-14 @ 21:25:34
Postat av: Ida

Hahaha du är grym, vet du det :P Och att avreagera sig på bloggen är jättebra ;) Woohoo

2007-11-15 @ 11:53:24
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: natalie

haha , alltid kul ha vara lite negativ ibland ;)

2007-11-15 @ 16:22:33
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0