It was a bloody pleasure

Tänkte delge en liten anekdot som inträffade igår!!

Kommunikationspass i engelskan. Mitt första på det blocket, kul var det. I slutet fick vi läsa en text om Steven från Storbritannien som vägde över 200 kilo. Han var typ politiker eller nåt och hade lätt för att snacka och sånt. I alla fall skulle han debattera mot en annan snubbe, Magnus, från Skottland. Denne Magnus var typ Stevens kompletta motsats - lång, jättesmal och talade bara när det vad nödvändigt.
När de för första gången skulle mötas och debattera, inför publik, utbrast Steven att det såg ut som att det hade varit svält i Skottland när han tittade på Magnus.
DÅ skulle vi skriva vad vi trodde att Magnus svarade. Jag skrev någonting lite klyftigt typ "but they sure do seem to have plenty of food in Britain!". Men det var en kille i nian som läste upp vad han har skrivit, vilket var följande: "Well, looking at you fatass makes me think you're from the US!" Och jag började givetvis typ... asgarva. Haha jag tyckte det var skitkul! Men jag var den enda som skrattade! Alla tyckte typ att det var roligt men fnissade lite tyst. Jag dunkade huvudet i bordet, det var lite pinigt att jag var den enda som skrattade. Nåväl.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0