And I will play along

Idag var vi (moi + A + S + M) på dansshow. Bland annat Lina och Anna var med. De var skitduktiga! Det var roligt. Jag tyckte om de kläder de hade på sig i slutet, riktiga basketkläder, yeah. Jag vill ha ett eget svettigt basketlinne att dansa omkring med! Och baggybrallor med reklam både fram och bak! Fett coolt.

Sen nu på kvällskvisten behövde min mor lite grejer från affären och jag hakade på. På affären såg jag en riktigt gullig pojke! Han var kanske ett år äldre än vad jag är, brunt ostyrigt hår och en grön fjällrävenjacka. (som Stinas morfar, hehe) Han hade en jättefin scarf med rött mönster, inte palestinasjal utan en annan sort, runt halsen sådär som att den bara var där, såg inte tillgjort ut alls.  Han hade dessutom en ganska sliten svart ryggsäck långt ner på ryggen. Till detta mörkt grå stuprörsjeans (med lite häng!) och slitna Converse. Fantastiskt! Han var så söt så söt. Jag smalt litergrann. Dessutom köpte han lösgodis. Bara en sådan sak. Han gick iväg och jag såg honom aldrig mer. Snyft. Söt var han!

Kommentarer
Postat av: Ida

Basketjerseys är woohoo. Sån vill jag också ha, att sova i (A) Hur mår du nu????

2007-11-25 @ 12:26:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: stina

my gosh! låter som min indieaktiga drömkille. hihi, lite samma stajl som han i linas kvällsbok. sossen. killar som köper lösgodis är sjukt gulliga, yeah!

2007-11-25 @ 17:38:22
Postat av: Jeno

Ida: hehe fast jag var ironisk dock. Jag mår bra!
Stina: jag vet! Jag

2007-11-25 @ 18:54:35
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: Karoline

SVAR: Det var svårt att plåta! Var ju barn överallt. Men alla var riktigt duktiga, wiho!

2007-11-25 @ 19:18:04
URL: http://www.thatshot.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0