words I like to shake 'em

Jublar ikapp med Ida över The Arks vinst. Yehooooo! :D De var helt klart bäst, och även om jag visste redan i veckan att de skulle vinna (jag är synsk... not) så var det mycket spännande.
Förvåning: Anna Book fick 1 poäng. Ett enda ynkligt poäng. Trodde hon skulle få mycket mer av folket men icke. Stackars Anna.

Förresten, jag asgarvade åt Luuk igår. Han är så jävla rolig! Bästa skämtet ever: "Och igår delades pris för bästa vädret ut. Vann gjorde... fint väder." HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAAAHHAHA.

Kommentarer
Postat av: Ida

Luuk suger :P Men heja The Ark. Ola Salo verkar vara så rebellisk men ändå så himla mysig!! Älska honom

2007-03-11 @ 15:55:23
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0