Vår och lyckorus!

image78

Hallå från en vårglad Jeno!!! Älska våren, älska, älska, älska!!! Det borde vara vår året om. Fabulus. Jag och Marie firade med varsin sandwich tillsammans med en småpluggande Sara. Jag och Marie bestämde oss för att rita en hopphage på gången. Sen slängde vi massa stenar på den och hoppade, yay! Sara, Amanda och Nelly joinade efter ett tag men jag och Marie var wayyyy ahead. *evil laugh*. Men i alla fall, våren äger! Blev helt till mig där en stund och gjorde glädjeskutt à la kalvar som släpps ut för första gången på grönbete. (?)
Efter skolan stack jag ut med vovven, sen tog jag några... ehem.... bilder. :p Resultatet ser ni ovan. :p Hihi. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa, det blev en riktig vårdag idag i skolan, haghoppning, glass och Jenos glädjeskutt!!<3<3

2007-03-28 @ 17:13:54

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0