Kunskapsskolan street style

image74

Jag sprang runt med min tjockis till kamera igår och tog reda på vad flickor i sjuan hade på sig... enjoy!

Lina har jeans från Cheap Monday, t-shirt från Part Two, Kofta från Soaked in Luxury. Skorna är ett najsigt reafynd från Duffy (haha ascoolt namn) och halsbandet är från Kicks.
Sara har urgullig blus från Matty (USA, fuskis) rosa linne från H&M jeans från Dr Denim, Converse-skor och halsband från Guldfynd.
Kristina har klänning från H&M, linne från (typ) Triumph, stumpbyxor från okänd märke, skor från Lacoste (syns ej tyvärr) och (nästan uppäten) glass från Magnum!
Anna har gryymt schnygg kofta från Topshop, linne från Gina och jeans från Cheapy. Eller, för er vanliga dödliga, Cheap Monday. ;D
Jag har klänning från Åhléns, linne från H&M, jeans från Acne som inte syns på bilden och halsbandet med flamingon har jag gjort själv. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad coolt det blev! SPUNKS xD

2007-03-23 @ 19:26:33
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Trendnissen

Riktigt snygga kläder den där Lina har på sig. Funderar på att ha med det i ett modereportage i nästa nummer av min tidning. Läckert! Maila mig. ;)

2007-03-23 @ 22:57:00
Postat av: Jeno

På din vanliga msn-adress Lina? ;)

2007-03-24 @ 08:11:28
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0