Klädeslista

Yay, ännu en lista! Den här gången en med klädestema. Ooooooooh. :o

Din stil i en mening: Rockchic biblotekarie med modelldrömmar. :D

Stilförebilder: Mozzie, Audrey Hepburn, Caroline Winberg, Twiggy... och moi! ;D

Vilken är din favoritdesigner: Oj. Chanel kanske! (nej, inte för att jag precis har hittat en väska från Chanel utan för att jag älskar Chanels kläder och sånt. :p)

Inspireras du av: Grymma bloggare, människor på stan och folk på outfits.se. ;D

Hösten 2006 - vad gav den dig:
En mer specifik stil tror jag. :S

Vad tror du på inför våren: För mig: enkla klänningar, lösa t-shirts, Converse och ballerinas.

Det bästa basplagget: Jeans pour moi.

Färger just nu: Svart och vitt. :S

Jag vägrar: Päls, för korta tröjor och (alltför) obekvämt.

En ideal outfit: Något man trivs i.

Do's and don'ts: Do: klä dig som du vill och blanda friskt! Don't: kopiera av andra eller köp färdiga outfits direkt från affären.

Ditt senaste köp: I klädesväg, H&M-jeansen. Smycken: den hängda katten.

Tre saker på vårens önskelista: Ballerinaskor en masse, fina klänningar och GULA JEANS!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0