Jeno är irriterad!!!

Ibland blir jag så irriterad. På personer. På personer som tror att de är guds gåva till folket och tycker att en kram från dem betyder allt. (nej Lina jag snackar inte om din handvälsignelse idag! xD)
Liksom, det är så jobbigt när man ser på folk att de vet hur populära de är, även om de kanske inte är det. Och de kan alltid tigga en massa saker av en. För att man själv är lägre ner i popularitetsskalan.
För är man lägre ner ska man känna sig hedrad övar att en popluär(are) ens pratar med en. Det ska vara en ära att låna ut pennan, och för att inte tala om borsten/parfymen/ögonskuggan efter idrotten. Det är liksom ett givande givande, men inget tagande! Man får en kram från en populär, och det är allt. Eller kanske ett "gud va' snällt" och inget mer. BLÄ.

Kommentarer
Postat av: loii

men du e ju populär jeno! ;)

2007-03-29 @ 17:52:52
URL: http://missloi.blogg.se
Postat av: Ida

Ooo jag förstår vad du menar, finns många såna i sjuan :P Piss på dom

2007-03-30 @ 16:36:06
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0