här ska en rolig text som anspelar på ordet tuesday stå.

HEJ NU ÄR JAG HEMMA.

Sara gjorde värsta skojsiga grejen idag, hon skulle göra en intervju till sitt svenskasteg så då frågade hon mig och Lina om vårens trender. Lina är bättre på sånt än vad jag är men jag hade förberett lite svar så det gick bra tycker jag. En fråga var speciellt rolig, att beskriva vårens(sommarens?) drömoutfit. Mihi. Jag sa typ svarta shorts med hög midja, overzied vitt linne/t-shirt med ett coolt tryck och ett svart tightare linne under, ett brackigt arband et Rayban Wayfares. Nice. :D
Sen hade vi franish, tillsammans med bland annat Loi. ^___^
Lunch (köttbullar, potatis, sås, helt ok men jag hade lite ont i magen >.<) och sen lite bild. Ritade av en gaffel. :S Svårt.
Föreläsning; narkotika och sprit. Hörs man mest dricker man mest. Yes. Och så räcker man upp handen höögt när läraren frågar hur många som faktiskt varit fulla. Högt så att alla ser, och så ska man putta lite på kompisen och skratta. Typ *shiet-va-kul-vi-hade-i-helgen*-blicken. Jaja. It's their choice och inget jag ska lägga mig i.
Nu ska jag pyssla om mina naglar. :D Kanske kan visa lite pictures? Det var längesen jag tog bilder på nåt och la upp. >.< Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ida

"Hörs man mest dricker man mest. Yes. Och så räcker man upp handen höögt när läraren frågar hur många som faktiskt varit fulla. Högt så att alla ser, och så ska man putta lite på kompisen och skratta. Typ *shiet-va-kul-vi-hade-i-helgen*-blicken"

You are so right Jeno! Varför ritade du en gaffel av alla motiv? :P

2007-03-06 @ 18:07:15
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

Jeno du är UTMANAD! Läs mer på min blogg! :)

2007-03-08 @ 19:21:23
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0