Handlat

Healloj!
Familla Vanilla har varit i hufvudstaden på en nicig familjeutflykt + lite handling. Alla var med, hunden också. Pappa löpte nån cigarrgrejsegrejs, Jacob ett par pjucks och Jeno en vårjacka! :D

 

Den är från Zara och precis sådär härligt vårigt prasslig men ändå prydlig. Parkas som jag avgudade förut är lite för slafsigt på mig, men det är fortfarande urfint. Spanade på Acnes fina jacka men 2500 är lite mycket för mig... Anyways, kan ni se miniatyrbilder? Jag kan se dem men inte klicka upp dem, när jag trycker på dem hoppar skärmen upp till översta inlägget. Ninjaskumt. :S
Och så hittade jag en ny doft! Jag var inne på The Body Shop och luktade runt lite. ;D


Hittade denna, Aztique, som luktar fruktigt och härligt men inte för mycket tror jag. Den ingår i en serie som heter Invent Your Scent och man kan kombinera och blanda den med andra snuffs i samma serie om man vill. Men jag nöjde mig med den här, men sen kanske man köper nån mer? :D

Det här har varit en trevlig dag, nu ska jag... vila. Toodles!

Kommentarer
Postat av: amanda

Japp! Jag ser minatyrbilderna superbra! Jättefin jacka :)

2007-03-10 @ 18:26:03
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Ida

Guuud vilken fin jacka Jeno!

2007-03-10 @ 18:52:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: loii

ååhh, verkligen jättesöt vårjacka jeno!

2007-03-11 @ 01:45:34

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0