Den tjugonde mars tjugohundrasju

Hallå! Idag var vi på idrott. Jag suger på handboll. ;) Haha. Men vi spelade killerboll, det är kul! :D Och påväg till idrotten var jag och Marie fetbra på att cykla. Eller, jag cyklade och Marie satt bakpå. :p Illustration, mina vänner, illustration!
image72
Vi cyklade iväg bland husen innan lektionen. Haha. Det ska bli tradition bestämde vi! :D Kapten Jeno och Major Meira. ;) Och Jollen Nelly! Hahahahaha.

Dagens låt: Snickerboa-låten (Från Emil i Lönnerberga)
Dagens smarthet: Jeno skriver om Gustav Fröding. Yesss. >.<
Dagens frustration: MR B!!!!!
Dagens bravo: När jag fick sitta med de populära (inklusive Lina) på basgruppsamlingen!! Dessutom lärde Olivia mig en kool hälsning.
Dagens pinsamma: WhatsUp. Kommentarer överflödiga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi är bara såå häfftiga, eller hur?
Snygg bild förresten, så likt asså! och snickerboa låten, perfekt "Dagens låt" PoK

2007-03-20 @ 17:04:39
Postat av: Jeno

Fast jag glömde hjälmen på mej. :o

2007-03-20 @ 17:11:45
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: Lina

INKL. LINA ??? SÅ DU MENAR ATT JAG INTE ÄR "POPPIS" :O:O:O ;) ^^^ X'DX'D

2007-03-20 @ 21:52:10
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0