3 gånger Jeno

Väntar på att Let's Dance ska börja igen...

Tre svar på varje fråga. Typ.


Ditt liv:
Roligt, skruvat, känslosamt
Din klädstil:
Enkelt, lite rockchict, tråkigt ibland.
Dina favoritfärger:
Svart, rött och vitt.
Ditt jobb/sysselsättning:
Schizofrent, roligt, muppigt.
Dina fritidsintressen:
Datorer, läsning, vänner.
Din musikstil:
Rock, pop, små uppstickare från diverse musikstilar
Din familj:
Rolig, flummig, bäst.
Ditt hem:
Lite överarbetat, radhus, trevligt.  
Dina favoritsmaker:
Glass, degiga saker, socker i allmänhet.
Ditt utseende:
Fluffhår, pinnighet, långa armar.
Dig själv om tio år:
Succé, romantik, fantastiskt. (I hope...)



 

image80

bild från när jag fortfarande hade mitt "långa" hår. hm.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0