Skolavslutning

image158

Såhär såg jag ut på skolavslutningen som ägde rum för bara en liten stund sedan, jag kom precis hem.
Jag är lite gråtig i ögonen, det blev ett very tårfylld farväl av världens bästa Zandra. Kommer sakna henne så enormt mycket! Vi hade tagit ett flummigt kort på alla oss i basgruppen i måndags (jag satt längst fram ensam och såg ut som en död fisk) som vi hade ramat in och skrivit alla våra namn runt kortet och när vi överlämnade det allihopa grät typ alla men Lina var nog värst efter Zandra....
Jaja vi kommer ju få träffa henne i alla fall men det kommer ju inte vara samma sak... Anyways, glad sommar kids.

Kommentarer
Postat av: loii

jättefint jeno, din röda klänning passade du väldigt bra i!

2007-06-13 @ 20:12:21
Postat av: Sara

Du va jättefin Jeno! Detsamma min vän <3

2007-06-13 @ 21:15:44
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Zandra

Världens bästa basgrupp!! de e ni de!! Jag kommer sakna er som sjuttsingen!! Tack återigen för de superfina presenterna!

2007-06-13 @ 21:28:10
Postat av: Lina

skojjar du eller! tårarna+(snoret) rann som bara den! ;d

2007-06-14 @ 09:22:54
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Ida

Du var supersöt, Jeno! Som vanligt XD Btw, jag vet vad jag ska köpa till dig i present (but that's beside the point) Ja, det var tårfyllt in da skolpark usch hemskt. Det var ganska skönt att veta att man slipper vissa men visst, det var ganska hemskt :( Buäää!

2007-06-14 @ 18:17:50
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0