Nananananana

I morgon far vi! Jippie, skärgården whatzzzupppp!!!! Jag har packat, eller,  jag har lagt upp alla kläder på min säng för att se om det duger och snart ska jag packa ner dem. >.< Det låg en hund där nyss och stekte sig i kvällsolen men han hoppade precis ner på mattan. Hm.
Idag har jag suttit på en brygga mesta tiden. Sällskap: hund. Isch, tråkigt var det. Gäsp. Vad har jag gjort mer... åkt i en å. Nästan hungrat ihjäl... memorerat registreringsnumret på en bil vars ägare såg väldigt misstänkt ut, han hade militärkläder by the way. Hur var det nu... FUCK jag glömde bort det. Nu kommer han springa och slafsa hela stan. Fast jag kommer ihåg de sista siffrorna, alltid något. 
Sa jag att vi åker ut med båten i morgon? Gah, je suis så stirrig haha. Nänä nu ska jag lugna ner mig. Adieu NEJ jag menar toodles! Toodles! :D

Dagens låt: Last party - Fibes Oh Fibes!

Ps. Den här vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Umundu

OKEJ:D ha det så kul nu och trilla inte i sjön:D;D:P !! <33

2007-06-16 @ 19:26:34

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0