Mumz, mumz, hemzkt mycket mumz

Idag busade jag, Sara Amanda och Lina ner på stan för att göra busiga ting hihi. Bra gick det i alla fall och jag och Lina belönade oss med en fika på Linas hak. Mumz med sockerdricka och vaniljbulle i skuggan bland pioner och humlor!
Strax efter att jag kommit hem drog jag och mama till Västerås och köpte en flytväst till moi på Stjärtmans, eller Hjertmans som det egentligen heter. Den är härligt neongul/grön, fatta vad bra jag kommer synas om jag druttar i! Efter Stjärtis blev det en tur på Ikea, GRANO fick en mysig röd papperskorg (19 kronor) och en läcker röd musmatta (5 kronor) som matchade varandra très bra. Mumz!
Ikväll är mozzie och jag solo då bror är på Grönan den fuskbollen och far är på nåt grejsegrejs med jobbet. Vi ska äta spaghetti carbonara, mumz! Nu ska jag kila, toodles!

Kommentarer
Postat av: Lina

mamma - dottermys är bäst! ;)

2007-06-11 @ 21:18:01
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Umundu

åå, jag vill också åka till Grönan;D:PXD!!

2007-06-12 @ 07:13:50

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0