Mina drömmars fyr

Det regnar. :( Pretty lame.

Idag var det uppehåll på dagen i alla fall, så vi i familjen knallade bort på andra sidan av den ön vi ligger vid nu. Där såg jag en urtjusig fyr, mina drömmars fyr, för den var alldelles trasig och dan och sånt gillar ju jag. Det som är lite trasigt, lite grått, lite nött. Mums. Hade tyvärr inte lilla EOS:en med så det blev inga bilder. :( Kanske knallar bort i morgon för den var verkligen jättesnygg, får se. Det var så långt. :(
TÅRTKALAS ELLER HUR FLICKOR. <3 Yehaw!


Kommentarer
Postat av: Umundu

Såklart Jeno ;D:D <33

2007-06-23 @ 21:08:46
Postat av: Ida

Regn är alltid lame :(

2007-06-24 @ 13:21:43
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka är "flickor"?

2007-06-24 @ 22:25:50

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0