Jag hade en maräng i munnen och blev inte tagen på allvar

I morse släppte världens bästa frökan aka Zandra värsta bomben. Hon ska inte ha oss i höst. Vi ska inte ha henne i höst. FUCK!
Alla liksom.. va?! Nej?! Några försökte skämta (däribland moi) om protest och äggkastning men jag tror jag ändå märkte att alla var very ledsna. Så hemskt! Vi vill fortfarande ha Zandra, hon äger ju! Hon är ju bäst! Hon skulle ju ha oss ända upp till nian!
På eftermiddagen var Hon inte där men vi fikade eftersom att vi har haft jour den här veckan. Efter ett tag kom The big boss och försökte förklara varför Zandra ska ha sexor istället för oss. Ingen lyssnade särskilt aktivt eller, de flesta försökte att inte lyssna I think. När han pratat klart började vissa av oss protestera igen och jag sa att hon måste ju följa med oss på vår resa! När några, däribland the big boss, frågade vilken resa svarade jag "livets resa" men jag hade en maräng i munnen och blev inte tagen på allvar. I fantasin typ begravde jag ansiktet i marängswissen. Urk på burk säger jag!
Ut med båten blir det snart. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Umundu

åå, jag blir så ledsen bara jag tänker på det!! Zandra du får inte lämna osssss!! vi får kasta blåbär eller tomater på Anders ;D:DxD!!

2007-06-08 @ 14:31:15
Postat av: Ida

Aha så Zandra får stanna on Kunskap? Still evil av Anders ju. Han ska ju inte klaga eftersom han själv aldrig är där. Det har väl funkat för er de senaste två åren?

2007-06-09 @ 13:07:36
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Zandra

jag vill inte lämna er heller :( tråkigt att behöva göra det... men ni i basgruppen kommer alltid att vara speciella för mej!!

2007-06-10 @ 18:49:08

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0