Hemma från da boat

Tja nu är jag hemma igen. :D Yehaw fast jag längtar redan ut igen... vad är det med det där egentligen, vad är det som gör att det är så mysigt att sitta och guppa på några kvadratmeter och böka omkring på små ytor så fort man ska ha något? Hm.
Aja. I morgon far bror tillsammans med bland annat Ida till Gröna Lund den lyckosten! Murf. Men han har lovat att åka Kvasten i alla fall, hihi! Den verkar läbbig men ändå kool.

Max tycker inte riktigt om att bada och simma och så men han älskar att stå i vattenbrynet så att vattnet bara täcker tassarna och fiska efter pinnar och kottar och annat spännande. Sötboll.



Toodles!

Kommentarer
Postat av: Linis-Bikinis

kvasten är inte läskig för 5 öre har säkra källor talat om för mig ;) bara så du vet Jeno!

2007-06-10 @ 18:06:47
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Ida

Max är så söööööt

2007-06-14 @ 18:18:20
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0