Voices in my head

Jag har funderat på en sak. Det här med reklamröster, de som snackar under reklamen. Är inte de rösterna lite skumma ibland? Parlino-tomatarna i all ära, men de är ju moddade. Jag tänker mer på han som snackar i flera reklamer, men mest Viasat. Han har värsta... rösten! Jag vet inte om den är bra eller dålig, extrem är den i alla fall. Som värsta åskmolnet liksom. "Byt till Viasat idag och du kan pausa och spola tillbaka live-tv". Liksom, snackar han sådär till vardags?

Tänk er honom säga tillexempel "jag tror det här brödet börjar bli mögligt" eller "passar den här slipsen mina ögon". Haha!

 

En annan grej med röster är ju när man lyssnar på radio och försöker bilda sig en uppfattning om radiopratarens looks. Anders Eldeman trodde jag såg mycket tuffare ut än såhär! Och hon Lisa Syrén, som pratar på Ring Så Spelar Vi, när vi lyssnar på det föreställer jag mig henne ung, blond, korthårig, smal med snälla ögon. Lisa Syrén ser ut såhär! Helt tvärtom. Men hon verkar snäll i alla fall.  


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0