Kluckelikluck

Underbara jäkla svenska sommar!! Sitter uppe med nercabbat kapell, solen vräker in och så hör man havet klucka, känner en lätt bris i håret, lukten av salt... aaaaaaaaahhhhhh. Här vill jag stanna!
Vi är i Västervik just nu, najs. Egentligen är jag inte ett big fan of bryggsegling men det duger. Far, mor och bror är och handlar, jag och Macke ensamma i båten. Oj nu gunagard ehm gungade det till. XD
Finns ett Dinsko här också... jesussandaler eller inte jesussandaler...

ps, får ryck på att jag inte kan ladda upp bilder! Får terrorisera er med en massa när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag röstar för sandalerna :D

2007-07-18 @ 15:46:24
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0