Jag har bestämt mig.

Nu vill Jeno skriva mer om mode här på bloggen, det är trots allt ett av mina största intressen. :D Sååååå så blir det. Dagens outfit? Yessss. Ska dock försöka göra det på mitt eget sätt.
Inga "det här är trendigt" eller "så här ska du se ut i höst" eftersom att NO ONE vill läsa en liten fjortonårings moderåd, hehe. Så det kommer väl kretsa kring.. tja, moi. Mina åsikter, mina tankegångar, min stil.

Ida, trakassera mig inte nu. ;) Vad hände med modell-och-designer-pakten? Haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Pakten dog. Alla desperat modebloggande på blogg.se gav avsmak. Jag ska dock inte tracka dig. Din stil skiljer sig markant från alla jobbiga modebloggar där det i stort sett är Gina-tunikor, leggings, smala skärp och tofflor med antingen pärlor eller paljetter plus super tuperat hår och på tok för mkt brunkräm och eyeliner. Nej, du har bättre smak än så, så jag skall icke överge din blogg! <3

2007-07-26 @ 10:51:19
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0