F-f-f-f-f-f-f-födelsedag

Idag hojjade jag ner till kära Umundu för att gratulera henne med en liten present. Var fett nöjd med paketet! (hann tyvärr inte ta nån bild) Wrappade in en låda i rött papper med vita prickar och slog många varv med ett svart presentsnöre med lite textur på ena sidan och avslutade med ett krull.
Tjusigt tjusigt, men det var jättedåligt för när jag cyklade hade jag paketet i väskan men efter ett tag hade krullet (som var pålimmat på det andra snöret) börjat röra sig i vinden och blåst av helt, det hade snort in sig i mitt väskhandtag! Aurgh. Menmen, överlämnade det till Amanda och hon blev glad i alla fall. ^__^ Det var en pyjamas inuti (shorts och linne) med texten I am a dreamer på linnet och vita katter på shortsen. Häh. 

Sara var där så vi tre drog ner och käkade en glass på torget, Umundu bjöd! :D Jag tog en mjukglass i bägare, I don't like strut/våffla, med polkaströssel. NAM!!!!! Jag köpte även ett nytt silvrigt nagellack på Åhléns och en tjusig ring på H&M's rea.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Umundu

jag blev jätte glad jeno ;D <333 tack igen

2007-07-02 @ 17:16:26
Postat av: Ida

Reor äger. Vad bra att Amanda gillade the gift

2007-07-02 @ 21:28:19
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0