Da birthday

Oj! Hm hur ska jag börja... min födelsedag var great! ^__^ Inte bara för de fina paketen jag fick, det var så skojigt också... Mamma, pappa och Max sjöng för mig på morgonen, Jacob var på lan så de ville inte fira utan honom men en present fick jag. ;) På eftermiddagen kom Amanda, Nelly och Sara (tyvärr hade Marie förhinder) och käkade Jenos hemgjorda pannkakstårta. Alla var så söta i sina partyhattar med DJUUUR på, häh.

När mor sedan kom hem från jobbet åkte vi bil i en och en halv timme för att hitta gården där Max's nu fem veckor gamla valpar bodde, tillsammans med sin mamma och 7 vuxna gårdshundar. Alltså, fem veckor!! Sååå söta... nej, det var ingen födelsedagspresent att vi skulle ta hem en, de var tingade för länge sen. Vi gosade och busade med de små liven i ungefär en halvtimme, sen slocknade alla 5 i en liten hög... jag ville smuggla med dem hem. Sötnosarna!

Hem igen, åt min önskemiddag; tapas till förrät, färsk pasta med skaldjurssås till varmrätt och creme brûlé till efterrätt. Mums!

Tack alla sötisar som presentat, grattat och uppvaktat mig! Puss!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0