Ungdomsfest... eh?

Igår bloggade jag inget. *slå huvudet i bordet* Men jag var på ett trevligt... te-party kombinerat med tv-spelande, källarrundturer samt pizza och massa alias-spelande et brainstorm såklart!
Det var hemma hos allas våran Cissilur! In her lägenhet. Jag och Jago, Magnus men Loi strök sig i sista stund. (varför Loi?! Varför, åh varför svek du oss?!) Det blev i alla fall très trevligt.

Så idag var jag tvungen att cleana mitt rum. -_- Gah, för i morgon ska vi få besök. Den (o)trevliga A ska komma. Åh nej, liksom. Hjälp. Mig. Nå. Gon.
Mitt Svampbobgodis är slut. Nej...!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hundbensgrävaren?! :O Merde! SvampBob godis? I'm not following

2007-01-05 @ 21:52:16
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Ida

Och vem är Cissi?

2007-01-05 @ 21:52:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0