Tjat...

Okej, hemskt ledsen om jag tjatar men jag bloggar för min egen skull det här är min blogg och ja.
Men det här med iPods. Jag har faktiskt en. Bror säger att shuffles inte räknas som en iPod men skit i det. Jag har en mp3-spelare och det är det enda som räknas. Jag ångrar lite att jag köpte den förut och inte en vanlig, men men, det får duga ett tag till.       
Nu vill jag nämligen köpa lite trevliga vårkläder och sånt annat nice. Så... jag får väl önska mig en Nano i födelsedagspresent i juli eller köpa kläder och sånt snart och efter det se om jag har pengar kvar. ehe. Det var bara det. xD

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0