Pensionärstidning.. :D

Så har ännu en skoldag tagit slut.
Jag är på svenska 20, ett projektsteg, och uppdraget är att göra en tidning.. tänkte först skriva något VeckoRevynsliknande men jag vet inte så mycket om mode och sånt. Jag ät très intresserad, men är inte bra på det och vet inte om min svenskalärare vill läsa mina åsikter om stickade klänningar. Ehm.
Så jag skriver en pensionärstidning. Det kanske bara låter wierd men det finns faktiskt sjukt mycket att skriva om! Får bara fler och fler idéer hela tiden. Jag ska skriva om stavgång, Ulla utan gränser som hoppar fallskärm och bergsklättrar, om Anita och Melker som har varit tillsammans sedan de var 14 år och sedan har vi frågespaleterna - Doktor Alice, Fixar-Ove, Antik-Rut och Trädgårdsmästare Anders. Iiih.

Har ni några fler idéer, skriv gärna. :]

Idag är jag och brodern solo hemma förresten. Mozzie är i Stockholm med jobbet och papa är i Afghanistan.. med jobbet. Jacob har gjort en paj som vi ska äta, nammie. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Pensionärer är ganska...tråkiga faktiskt. Men din tidning låter kul, blandning mellan humor och pensionärer. Bra blandning :P Lycka till

2007-01-25 @ 08:06:14
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Kristina

Jag gjorde en klassisk morgontidning i svenska dagbladetstil ;)

2007-01-27 @ 00:48:48
URL: http://stinahansen.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0