Morgon

Onsdag morgon. Allt är seegt. Fick nytt busskort av mozzie nu på morgonen. yay, I guess. Ida är syur och skriker på mej att inte gräva i henens väska. Fast när hon pratar om Happy Feet blir hon lite gladare. Jag vill se den!
I biblioteket är det tyst. För tyst. Någon sitter och pillar naglarna, det enda ljudet som hörs är när Idaho bakom mig snörvlar och Bengan som ropar från nedervåningen. Men snart kommer alla bråkiga bussbarn och då blir det fart på skiten.
Hade dans igår förresten. Det var trevligt. En ny tjej började, hon verkade glad och snäll. Hoppas på en rolig dansant termin! (och förhoppningsvis en bra show i vår!)
Ida ropar kommentarer om modeller och stjärnor i sin tidning. Vi delar inte alla åsikter. ^^ Nu ska jag dra, hej svej!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ropar jämt och självklart gör pingviner mig glad. Jag har alltid gillar pingviner :D Säg till när showen är så kommer jag!!

2007-01-19 @ 17:38:07
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0